.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فياضي اعلام كرد:
گزارش‌نگران کننده ازبازرسی‌دانشگاه‌مازندران

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:گزارش نگران کننده‌ای از هیئت بازرسی وزارت علوم از دانشگاه مازندران به دست ما رسیده است.

عبدالوحید فیاضی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با دانا در خصوص بازرسی هیئتی از وزارت علوم به منظور تفحص و بازرسی از دانشگاه های کشور اظهار داشت: اگر نفس عمل برای ارزیابی عملکرد باشد اشکالی ندارد ولی اگر این نظارت ها در جهت بهانه جویی برای تغییر و تحول باشد این کار علاوه بر اینکه صحیح نیست ،نشانگر این است که وزارت علوم تنها به دنبال توجیه برای اقدامات آینده خودش است.

وی افزود: به نظر می رسد خیلی هم مصلحت نیست که این اقدامات انجام شود.وزیر علوم می تواند هرکسی از مسئولین دانشگاه ها  را که بخواهد تغییر دهد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: گزارشی از مازندران در همین خصوص به دست ما رسید که ناخوشایند بود. اینکه بروند در دانشگاه ها و به نحو غیر علمی در مورد افراد جست و جو کنند و به وزارت خانه گزارش دهند که به عنوان منشا تصمیم گیری در نظر گرفته شود، به نظر کار درستی نمی آید و مورد پسند نیست.

فیاضی تصریح کرد: به هرحال چون دولت عوض شده، وزیر علوم مختار است و می تواند روسای دانشگاه ها را عوض کند و نیازی به برنامه ریزی های این چنینی نیست.

به گزارش دانا، اخیرا هیئتی از سوی وزارت علوم با حضور در دانشگاه‌های کشور به بهانه بازرسی به دنبال مچ‌گیری و پرونده سازی علیه روسای قبلی دانشگاه ها است تا از این طریق بتواند عزل و نصب های مورد نظرش را انجام دهد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 آذر 1392
آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟
نا شناس 25 آذر 1392
واقعا آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است ولی چرا روسای دانشگاه ها از این امر هراس دارند؟ شاید بازرسی به روشی دیگر مناسب تر باشد اما آیا چاره ای دیگر وجود دارد؟ نمایندگان امثل فیاضی از یک طرف از تغییر روسای دانشگاه ها انتقاد می کنند در جای دیگر می گویند تغییرات به دست وزیر است و اشکالی ندارد. ایشان مشخص بفرمایند که بالاخره تغییر روسای دانشگاه ها اشکال دارد یا ندارد؟
داود 25 آذر 1392
با سلام
من کاری ندارم که حساب چخ کسی پاک یا ناپاک است ولی با نظر شما موافقم که وزیر باید فردی را که همسو با وی می باشد انتخاب وبکارگیری نماید و هیچ اشکالی ندارد رئیس دانشگاه عوض شود خیلی راحت به رئیس دانشگاه مازندارن می گفتند شما با ما همسو نیستید از زحمات شما متشکریم وفردی دیگر را جایگزین می کردند دیگه این همه سر وصداو جمع کردن دانشجو نداشت که بلاخره آقای احمد پور هم مثل همه آدمها اشتباه داشت آیا در دولت بعدی اینطور رفتار شود مناسب است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.187 seconds.